Nasz sklep internetowy
WYBÓR PRODUKTU I PROJEKTOWANIE NADRUKU
- Wybierz interesujący Cię produkt.
- Wybierz atrybuty produktu (np. rodzaj i miejsce nadruku).
- Możesz zamówić produkt bez nadruku klikając "Dodaj do koszyka" na jego stronie.
- Aby zaprojektować nadruk (przejść do Designera) wybierz niebieski przycisk "Stwórz własny projekt".
- W Designerze możesz dodać do projektu jedną z gotowych grafik lub wgrać grafikę ze swojego komputera.
- Możesz także dodać napisy przy użyciu wybranej z listy czcionki.
- Wszystkie elementy graficzne można skalować, obracać, kopiować i usuwać.
- Obiektom wektorowym (grafiki wektorowe SVG, PDF lub napisy) możesz zmienić kolor.
- Przy projektowaniu nadruków na tekstyliach (koszulki, fartuszki, torby, poszewki i kamizelki) możesz na bieżąco sprawdzać cenę klikając na przycisk "Przelicz cenę".
- Dodaj gotowy produkt do koszyka.
KOSZYK
- W koszyku możliwa jest zmian ilości zamawianych produktów.
KASA
- W "Kasie" należy wypisać dane osobowe.
- W tym miejscu można wybrać opcję faktury VAT.
- Na końcu należy wybrać sposób dostawy oraz płatności.
- UWAGA! Przy wyborze opcji przelewu (Przelewy24), możliwość dokonania płatności została celowo odroczona do czasu zakończenia weryfikacji zamówienia przez pracownika ORFI.
WERYFIKACJA i PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA
- Każde zamówienie musi zostać zweryfikowane przez pracownika ORFI.
- Ma to na celu sprawdzenie czy system poprawnie przeliczył ceny skomplikowanych projektów, czy przesłane pliki nadają się do nadruku lub czy dostępne są wszystkie produkty i materiały potrzebne do realizacji zamówienia.
- Czas weryfikacji to maksymalnie 2 dni robocze.
- Poprawne zamówienie zostaje skierowane do realizacji (płatność przy odbiorze/za pobraniem) lub wysyłany jest link do płatności elektronicznej (Przelewy24).
- W przypadku płatności Przelewy24, rozpoczynamy realizację zamówienia po dokonaniu płatności.
- Jeśli zamówienie wymaga korekty kontaktujemy się klientem i ustalamy szczegóły.
- O zmianie statusów zamówienia klient jest informowany e-mailem.
Status (oraz szczegóły) zamówienia można także sprawdzić w panelu Moje Konto, w zakładce Zamówienia
Koszty dostawy zależą od wybranego sposobu wysyłki i płatności.
KOSZTY WYSYŁKI na terenie Polski (ceny brutto) | ||
---|---|---|
ODBIÓR OSOBISTY z punktu ORFI, ul. Polna 10/14, Warszawa | bezpłatnie | |
Paczkomat INPOST | przedpłata | 16,00 zł |
KURIER z punktu ORFI, ul. Polna 10/14, Warszawa | przedpłata | 21,00 zł |
za pobraniem | 27,00 zł | |
KURIER Poczta Polska | przedpłata | 16,00 zł |
za pobraniem | 19,00 zł |
Czas wykonania zamówienia i dostawy.
- Proces weryfikacji zamówienia: (zwykle nie dłużej niż) 2 dni robocze.
- Wykonanie zaakceptowanego zamówienia: do 5 dni roboczych (zwykle do 3 dni).
- Czas dostawy: terminie określony jest przez firmę spedycyjną dla danego rodzaju przesyłki i adresu dostawy, zwykle do 3 dni roboczych od daty nadania przesyłki.
W sklepie internetowym orfi.pl/sklep można pokonać płatności w następujący sposób:
- PŁATNOŚĆ PRZY OBIORZE
• tylko dla zamówień z odbiorem osobistym,
• rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zakończeniu jego weryfikacji. - PRZEDPŁATA - PŁATNOŚĆ ELEKTRONICZNA
• płatności realizowane są przez PRZELEWY24,
• dla zamówień z odbiorem osobistym i wysyłką,
• zamówienie zostaje przekazane do realizacji po dokonaniu płatności przez klienta. - PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM
• tylko dla zamówień z wysyłką za pobraniem,
• rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zakończeniu jego weryfikacji.
PARAGON / FAKTURA VAT
Każda przeprowadzona w sklepie transakcja dokumentowana jest fakturą VAT lub paragonem fiskalnym.
Domyślnie (jeśli nie zaznaczono inaczej), transakcje dokumentowane są paragonami fiskalnymi. W celu otrzymania faktury należy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Proszę fakturę VAT" oraz wpisać dane niezbędne do wystawienia faktury.
- REKLAMACJE.
- Sprzedający jest zobowiązany do dostarczania Klientom produktów bez wad. Sprzedający ponosi wobec Klientów odpowiedzialność, z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (art. 556 i kolejne).
- W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem Klient winien zgłosić ten fakt na adres mailowy: sklep@orfi.pl.
- Przy odbiorze przesyłki Klient (lub osoba upoważniona) winien sprawdzić jej zawartość. W przypadku wystąpienia uszkodzeń w transporcie lub gdy zawartość paczki okaże się być uszkodzona, należy spisać z doręczycielem protokół reklamacyjny. Jest to warunek uwzględnienia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie. W przypadku spisania protokołu reklamacyjnego prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@orfi.pl.
- Kolorystyka produktów (np. koszulki czy kubka) prezentowana na stronie orfi.pl/sklep może nieznacznie różnić się od rzeczywistego koloru. Zwykle wynika to z różnic w sposobie wyświetlania kolorów ze względu na ustawienia monitora. Wizualizacja produktu i nadruku w kreatorze sklepu na charakter przybliżony. Reklamacja z tytułu ew. różnic w tym zakresie może nie zostać uwzględniona.
- Możliwe jest wystąpienie nieznacznych rozbieżności między tymi samymi rozmiarami produktów (np. w ogólnie przyjętych grupach rozmiarowych koszulek: XS, S, M, L, XL, XXL) w zależności od dostawy. Reklamacja z tytułu ew. różnic w tym zakresie może nie zostać uwzględniona.
- Na materiałach o niestabilnej strukturze (takich jak np. bawełna, ceramika, poliester) ORFI nie gwarantuje pełnej powtarzalności nadruków. Może się zdarzyć, że nadruki wykonywane z tego samego pliku i na takim samym produkcie będą się nieznacznie różnić. Reklamacja z tytułu ew. różnic w tym zakresie może nie zostać uwzględniona.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych.
- ZWROT TOWARU.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostarczenia produktu.
- Aby skorzystać z ww. prawa Klient winien poinformować ORFI o swojej decyzji odstąpienia od umowy drogą mailową na adres sklep@orfi.pl oraz przekazać wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Formularz ten należy pobrać LINK
- Zwracany towar musi być nowy, bez znaków użytkowania lub zniszczenia.
- Zwracane towary wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy Klient winien dostarczyć na adres: ORFI Jarosław Fiok, ul. Polna 10/14, 00-625 Warszawa.
- Koszt odesłania zwracanych towarów ponosi Klient. W szczególności, ORFI nie będzie odbierało przesyłek za pobraniem zawierających zwracane towary.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- ORFI zwraca pieniądze za zwracane towary w terminie do 14 dni roboczych (zwykle do 3 dni roboczych) od ich otrzymania, o ile nie zachodzą przesłanki wykluczające wynikające z opisanych wyżej zapisów (pkt. 1-6).