SKŁADANIE ZAMÓWIENIA      DOSTAWA          PŁATNOŚCI           REKLAMACJE

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA      DOSTAWA          PŁATNOŚCI           REKLAMACJE          

Nasz sklep internetowy

WYBÓR PRODUKTU I PROJEKTOWANIE NADRUKU

  1. Wybierz interesujący Cię produkt.
  2. Wybierz atrybuty produktu (np. rodzaj i miejsce nadruku).
  3. Możesz zamówić produkt bez nadruku klikając "Dodaj do koszyka" na jego stronie.
  4. Aby zaprojektować nadruk (przejść do Designera) wybierz niebieski przycisk "Stwórz własny projekt".
  5. W Designerze możesz dodać do projektu jedną z gotowych grafik lub wgrać grafikę ze swojego komputera.
  6. Możesz także dodać napisy przy użyciu wybranej z listy czcionki.
  7. Wszystkie elementy graficzne można skalować, obracać, kopiować i usuwać.
  8. Obiektom wektorowym (grafiki wektorowe SVG, PDF lub napisy) możesz zmienić kolor.
  9. Przy projektowaniu nadruków na tekstyliach (koszulki, fartuszki, torby, poszewki i kamizelki) możesz na bieżąco sprawdzać cenę klikając na przycisk "Przelicz cenę".
  10. Dodaj gotowy produkt do koszyka.

KOSZYK

  1. W koszyku możliwa jest zmian ilości zamawianych produktów.

KASA 

  1. W "Kasie" należy wypisać dane osobowe.
  2. W tym miejscu można wybrać opcję faktury VAT.
  3. Na końcu należy wybrać sposób dostawy oraz płatności.
  4. UWAGA! Przy wyborze opcji przelewu (Przelewy24), możliwość dokonania płatności została celowo odroczona do czasu zakończenia weryfikacji zamówienia przez pracownika ORFI.

WERYFIKACJA i PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA

  1. Każde zamówienie musi zostać zweryfikowane przez pracownika ORFI.
  2. Ma to na celu sprawdzenie czy system poprawnie przeliczył ceny skomplikowanych projektów, czy przesłane pliki nadają się do nadruku lub czy dostępne są wszystkie produkty i materiały potrzebne do realizacji zamówienia.
  3. Czas weryfikacji to maksymalnie 2 dni robocze.
  4. Poprawne zamówienie zostaje skierowane do realizacji (płatność przy odbiorze/za pobraniem) lub wysyłany jest link do płatności elektronicznej (Przelewy24).
  5. W przypadku płatności Przelewy24, rozpoczynamy realizację zamówienia po dokonaniu płatności.
  6. Jeśli zamówienie wymaga korekty kontaktujemy się  klientem i ustalamy szczegóły.
  7. O zmianie statusów zamówienia klient jest informowany e-mailem.
    Status (oraz szczegóły) zamówienia można także sprawdzić w panelu Moje Konto, w zakładce Zamówienia

Koszty dostawy zależą od wybranego sposobu wysyłki i płatności.

KOSZTY WYSYŁKI na terenie Polski (ceny brutto) 
ODBIÓR OSOBISTY
z punktu ORFI, ul. Polna 10/14, Warszawa
bezpłatnie
Paczakomat INPOST
przedpłata14,00 zł
KURIER
z punktu ORFI, ul. Polna 10/14, Warszawa
przedpłata19,00 zł
za pobraniem24,00 zł
KURIER
Poczta Polska
przedpłata16,00 zł
za pobraniem19,00 zł

Czas wykonania zamówienia i dostawy.

  1. Proces weryfikacji zamówienia: (zwykle nie dłużej niż) 2 dni robocze.
  2. Wykonanie zaakceptowanego zamówienia:  do 5 dni roboczych (zwykle do 3 dni).
  3. Czas dostawy: terminie określony jest przez firmę spedycyjną dla danego rodzaju przesyłki i adresu dostawy, zwykle do 2 dni roboczych od daty nadania przesyłki.

W sklepie internetowym orfi.pl/sklep można pokonać płatności w następujący sposób:

  1. PŁATNOŚĆ PRZY OBIORZE
    • tylko dla zamówień z odbiorem osobistym,
    • rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zakończeniu jego weryfikacji.
  2. PRZEDPŁATA - PŁATNOŚĆ ELEKTRONICZNA
    • płatności realizowane są przez PRZELEWY24,
    • dla zamówień z odbiorem osobistym i wysyłką,
    • zamówienie zostaje przekazane do realizacji po dokonaniu płatności przez klienta.
  3. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM
    • tylko dla zamówień z wysyłką za pobraniem,
    • rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zakończeniu jego weryfikacji.

PARAGON / FAKTURA VAT
Każda przeprowadzona w sklepie transakcja dokumentowana jest fakturą VAT lub paragonem fiskalnym.
Domyślnie (jeśli nie zaznaczono inaczej), transakcje dokumentowane są paragonami fiskalnymi. W celu otrzymania faktury należy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Proszę fakturę VAT" oraz wpisać dane niezbędne do wystawienia faktury.

  1. REKLAMACJE.
  1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczania Klientom produktów bez wad. Sprzedający ponosi wobec Klientów odpowiedzialność, z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (art. 556 i kolejne).
  1. W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem Klient winien zgłosić ten fakt na adres mailowy: sklep@orfi.pl.
  1. Przy odbiorze przesyłki Klient (lub osoba upoważniona) winien sprawdzić jej zawartość. W przypadku wystąpienia uszkodzeń w transporcie lub gdy zawartość paczki okaże się być uszkodzona, należy spisać z doręczycielem protokół reklamacyjny. Jest to warunek uwzględnienia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie. W przypadku spisania protokołu reklamacyjnego prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@orfi.pl.
  1. Kolorystyka produktów (np. koszulki czy kubka) prezentowana na stronie orfi.pl/sklep może nieznacznie różnić się od rzeczywistego koloru. Zwykle wynika to z różnic w sposobie wyświetlania kolorów ze względu na ustawienia monitora. Wizualizacja produktu i nadruku w kreatorze sklepu na charakter przybliżony. Reklamacja z tytułu ew. różnic w tym zakresie może nie zostać uwzględniona.
  1. Możliwe jest wystąpienie nieznacznych rozbieżności między tymi samymi rozmiarami produktów (np. w ogólnie przyjętych grupach rozmiarowych koszulek: XS, S, M, L, XL, XXL) w zależności od dostawy. Reklamacja z tytułu ew. różnic w tym zakresie może nie zostać uwzględniona.
  1. Na materiałach o niestabilnej strukturze (takich jak np. bawełna, ceramika, poliester) ORFI nie gwarantuje pełnej powtarzalności nadruków. Może się zdarzyć, że nadruki wykonywane z tego samego pliku i na takim samym produkcie będą się nieznacznie różnić. Reklamacja z tytułu ew. różnic w tym zakresie może nie zostać uwzględniona.
  1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych.
  1. ZWROT TOWARU.
  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostarczenia produktu.
  1. Aby skorzystać z ww. prawa Klient winien poinformować ORFI o swojej decyzji odstąpienia od umowy drogą mailową na adres sklep@orfi.pl oraz przekazać wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Formularz ten należy pobrać LINK
  1. Zwracany towar musi być nowy, bez znaków użytkowania lub zniszczenia.
  1. Zwracane towary wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy Klient winien dostarczyć na adres: ORFI Jarosław Fiok, ul. Polna 10/14, 00-625 Warszawa.
  1. Koszt odesłania zwracanych towarów ponosi Klient. W szczególności, ORFI nie będzie odbierało przesyłek za pobraniem zawierających zwracane towary.
  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  1. ORFI zwraca pieniądze za zwracane towary w terminie do 14 dni roboczych (zwykle do 3 dni roboczych) od ich otrzymania, o ile nie zachodzą przesłanki wykluczające wynikające z opisanych wyżej zapisów (pkt. 1-6).